Green Day – Dos! (2012)

Green-Day-Dos.jpgAhogy azt korábban ígérték 2 hónapon belül már jött is a következő album. Az előző albumukat bár elég nehezen, de megbocsátottam azzal a feltétellel, hogy a második akkor jobb legyen. Viszont ez már annyira kiverte nálam a biztosítékot, hogy nem is akartam meghallgatni az utolsót.

Azon a ponton vagyok, hogy nagyon vissza kell fognom magam, hogy ne oltsam porig a Green Day-t. Emiatt igyekszem inkább csak a tényekre hivatkozni. A Green Day úgy nevezte meg ennek az albumnak a műfaját, hogy Garage Rock. Ez tulajdonképpen az igénytelen zene szép megfogalmazban. Most jönnének azok, hogy összehasonlítom az előző albummal stb. , de nem vagyok hajlandó szavakkal értékelni ezt az albumot. Egyszerűen nem is találok rá szavakat, hogy mennyire pocsék és hallgathatatlan. Pusztán azért írok róla, mert Green Day és az ő munkásságukat nyomon követtem eddig is, de elég valószínű, hogy ezután már nem fogom.

 

Tracklist:

01 See You Tonight
02 Fuck Time
03 When The Red Lights Flash
04 Lazy Bones
05 Wild One
06 Makeout Party
07 Stray Heart
08 Ashley
09 Baby Eyes
10 Lady Cobra
11 Nightlife
12 Wow Thats Loud
13 Amy

 

Ami szintén elég kiábrándító volt, hogy az album megjelenése előtt utána néztem kicsit pár számuknak és az albumon szereplők közül többnek is láttam a youtube-on 3 évvel ezelőtti koncertfelvételeit. Ami annyit jelent, hogy a Green Day elárasztott minket 3 albumnyi selejt számmal, amik annyira gyengék voltak, hogy az előző albumokra nem merték rárakni. Köszönjük szépen Green Day!

Mindenkit biztosíthatok arról, hogy nem voltam elfogult és pozitívan álltam mindkét albumukhoz, de amit most csináltak az számomra megbocsáthatatlan. A 3 szám amiket kiemeltem tényleg jók és élvezhetők, de a többitől óva intek mindenkit.

Értékelés: 35%

Legjobb szám az albumon: Lazy Bones