Simple Plan - (2013) Get Your Heart On - The Second Coming! EP

ssimple.jpgHirtelen a semmiből érkezett meg egy EP a Simple Plan-től. Aminek egyébként már nagyon is itt volt az ideje, hiszen 2 és fél éve adták ki utolsó lemezüket. Bár én inkább az új albumot vártam volna.

Az EP hét darab számot tartalmaz, ami elég soknak számít, hiszen 3-4 számot szoktak ilyenkor rátenni. Ez a kislemez viszont csak arra volt jó, hogy jelezzék még mindig élnek. Ugyanis az album egészen borzalmas. Kétszer hallgattam végig, de egyik szám sem fogott meg egy kicsit sem.

Igaz, hogy a legutóbbi albumuktól sem voltam elájulva, de az a sablonossága ellenére elég slágeres számokat tartalmazott. De itt az összes szám ugyanarra a sablonra épül és semmi változatosság. A Simple Plan-nek semmi fantáziája sincs és olyan, mint ha futószalagon gyártanák a számokat.

Csak remélni merem, hogy egyik dal sem lesz rajta az új lemezen, amit egyébként még be sem jelentettek, hogy dolgoznának rajta. Mindenesetre ezek alapján elég valószínű, hogy jövőre érkezhet. Viszont, ha képesek voltak kiadni a kezükből egy ilyen silány EP-t akkor szerintem senki ne számítson jobb számokra az albumon sem.


Tracklist:

01 Ordinary Life
02 The Rest Of Us
03 Outta My System
04 Fire In My Heart
05 In
06 Lucky One
07 Try

Legjobb szám az albumon: The Rest Of Us