Green Day – Tré! (2012)

bfd199f3db71780b2b957f49f6b53314,61,1.jpgVégül megérkezett a „várva várt” harmadik album is december 7-én. Mivel a második album színvonala annyira alacsony lett, ezt a szintet könnyű volt tartani. Nem tudom két ekkora csalódás után várta e egyáltalán valaki még az utolsó albumot, de én biztosan nem. Meghallgattam mer érdekelt, hogy milyen borzalmat akarnak még lenyomni az emberek torkán, de biztos voltam benne, hogy nem lesz jobb.

Az összes szám teljesen hidegen hagy. Annyira átlagos lett az egész album, hogy egy olyan szám sincsen rajta, amire azt tudnám mondani, hogy ezért megérte meghallgatni. Elvesztegetett időnek tekintem, amit arra szántam, hogy ezt a lagymatag bénaságot meghallgassam. Az a 3 szám, amit az előző albumukon kiemeltem sokkal jobbak, mint ezen az albumon bármelyik másik. Azonban, mint album egy nagyon kicsit talán jobban helytáll.

 

Tracklist:

01 Brutal Love
02 Missing You
03 8th Avenue Serenade
04 Drama Queen
05 X-Kid
06 Sex, Drugs & Violence
07 Little Boy Named Train
08 Amanda
09 Walk Away
10 Dirty Rotten Bastards
11 99 Revolutions
12 The Forgotten

 

Így hirtelen csak az unalmas, átlagos és igénytelen jelzők jutnak eszembe, amikor az album minőségét kell kifejeznem. Egyszerűen nem értem, hogy süllyedhettek ilyen mélyre. Remélem ők legalább meg vannak elégedve magukkal, mert a rajongók nagy többsége biztosan nem.

Az pedig teljességgel hihetetlen, hogy sok embert nem is érdekel mennyire jó a zene csak Green Day legyen. A The Forgotten című számukat még az album megjelenése előtt benyomták az Alkonyat filmzenéjébe meg a New York-i helysznelőkbe annak ellenére, hogy egy teljesen jelentéktelen és unalmas szám. Úgy látszik a Green Day is azt hiszi, hogyha egy számban zongora dallam megy akkor arra bármit énekel is az nagyon szép és epikus lesz. Hát nagyon nem…

Összegezve a 3 album hatalmas csalódás volt. Totális zenei visszafejlődés tapasztalható és a zene iránti tisztelet hiánya. A Green Day számomra megszűnt létezni és annak ellenére, hogy az első album még viszonylag hallgatható a másik kettővel teljesen lerontották. Mindenkinek ajánlom, hogy hallgassa meg tanulságképpen.

Értékelés: 45%

Legjobb szám az albumon: Brutal Love