Billy Talent - Válogatás album Update

tumblr_ncgm8bk0pt1rk2ocjo1_r1_1411696977_cover.jpgKell vagy nem a Billy Talent úgy döntött kiad egy válogatás lemezt így 2014 végén, hogy azért még se felejtsük el őket teljesen.

Én az ilyen lemezeket teljesen feleslegesnek érzem mivel válogatást én is könnyedén csinálhatok magamnak és azon az én kedvenc számaim lesznek, nem pedig az övék. Na de ez csak az én véleményem. Ettől még jó, hogy hallatnak magukról, bár én már az új lemezt várnám inkább.

Update: A lemezen szereplő 2 új dal közül az egyikről kicsit lemaradtam. Az első a Kingdom Of Zod amit kitettem még a lemez megjelenése előtt jött. A másikról viszont teljesen megfeledkeztem és csak most találkoztam vele.

A dal az énekes bátyának elvesztése miatt íródott. Éppen ezért ez egy érzelmes dal. Ha nem lenne ennyire felismerhető az énekes hangja akkor nem tudnám, hogy ez Billy Talent dal. Egyébként szép szám, de elég egyszerű. Gondolom inkább a mondanivalójára koncentrált. Aki még nem hallotta lentebb tudja pótolni...

Billy Talent - Chasing The Sun